Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Videooglašavanje na Youtubeu i Google prikazivačkoj mreži

Ivana Škegro (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitleVideooglašavanje na Youtubeu i Google prikazivačkoj mreži
AuthorIvana Škegro
Mentor(s)Davorin Turkalj (thesis advisor)
Abstract
YouTube je iza Googlea najveća tražilica i prva internetska stranica s videozapisima. Svaki videozapis na YouTubeu može biti oglas, s obzirom da je YouTube u Googleovom vlasništvu, oglasi se na YouTubeu mogu prikazivati i na Google prikazivačkoj mreži. Videooglašavanje na YouTubeu je u Hrvatskoj službeno dostupno od ožujka 2015. godine. Kao novi oblik online oglašavanja pruža oglašivačima neistražene mogućnosti i značajke. Cilj ovog rada je ukazati na mogućnosti i prednosti videooglašavanja kao i njegov raspon kojeg su oglašivači prepoznali. Digitalni videooglasi su format s najbržim rastom u povijesti u usporedbi s drugim oblicima oglašavanja. Istraživanja su pokazala da je video postao omiljen oblik digitalnog sadržaja, dok gledatelji televizije nemaju mogućnost interakcije poput komentiranja, opcije dijeljenja sadržaja s drugim korisnicima ili klika na videozapis, YouTube videozapisi i oglasi pružaju ovu mogućnost korisnicima, te zato bilježe konstantan rast u odnosu na tradicionalne masovne medije poput televizije. Kreiranje videokampanje i grupe videooglasa je u načelu jednostavno i intuitivno, međutim njegovo dublje poznavanje tematike omogućava korisniku bolje korištenje resursa i optimizaciju kampanje.. Proces izrade oglasa i videokampanje je jednostavan i brz, ali postupak provođenja optimizacije može biti složen i težak, osobito ako se nedovoljno razumije koncept videooglašavanja. U ovom su diplomskom radu objašnjeni savjeti za izradu učinkovitih videooglasa i savjeti za optimizaciju videokampanje, te su izdvojeni najbolji primjeri iz prakse.
Committee MembersDavorin Turkalj
Antun Biloš
Drago Ružić
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-01-25
Parallel keywords (Croatian)YouTube videooglašavanje Google AdWords
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697697
CommitterDalija Vetengl