Access restricted to higher education institution's students and staff
master's thesis
Eno-gastronomska ponuda kao potencijal za kvalitetnije pozicioniranje kontinentalnog turizma u Baranji.

Mila Lečić (2015)
Metadata
TitleEno-gastronomska ponuda kao potencijal za kvalitetnije pozicioniranje kontinentalnog turizma u Baranji.
AuthorMila Lečić
Mentor(s)Drago Ružić (thesis advisor)
Abstract
Predmet istraživanja je eno-gastronomska ponuda kao potencijal za kvalitetnije pozicioniranje kontinentalnog turizma u Baranji. Ciljevi izrade ovog završnog rada su istraživanje, prikupljanje i analiza podataka koji su potrebni kako bi se mogla stvoriti predodžba o potencijalu eno-gastronomske ponude za razvoj turizma u Baranji. Područje kontinentalne Hrvatske, prema određenim karakteristikama, može se podijeliti na središnju Hrvatsku, Slavoniju i Baranju te glavni grad Zagreb s neposrednom okolicom. Pogrešno je promatrati kontinentalni turizam kao nadopunu turizma na moru s obzirom da se oblici turizma koji se razvijaju na kontinentu mogu razviti kao potpuno samostalna ponuda. Prednosti kontinentalnog turizma su u tome što se može ponuditi na turističkom tržištu svih 12 mjeseci a ne samo u sezoni. Pretpostavlja se kako prednost korištenja turizma tijekom cijele godine na kontinentu još uvijek nije dovoljna kako bi se privukao veći broj turista. Potrebno je razviti dobru strategiju daljnjeg razvitka kontinentalnog turizma, uložiti u razvoj, infrastrukturu, obogaćivanje sadržaja, podizanje poduzetničke svijesti, stvaranja konkurencije koja će potaknuti ljude za usavršavanjem i podizanjem kvalitete te omogućiti turistima potrebne informacije. U radu autor će predočiti ulogu eno-gastronomske ponude u Baranji, kao jedan od važnih čimbenika razvoja turizma u Baranji a time i Republike Hrvatske općenito. Spomenut će se pojedine turističke atrakcije, manifestacije i prikazati Baranju kao majku vina i gastronomije. Nakon upoznavanja s pojedinim, ali ne i svim značajkama Baranje, zbog njene osebujnosti i jezgrovitosti, napravit će se swot analiza koja će prikazati njene prednosti, slabosti, mogućnosti i rizike. Krene li se u potragu za istinskim vrijednostima očuvane prirode, seoskog mirisa i ruralnog ugođaja, Baranja neće nikoga iznevjeriti. Svako selo, svako mjesto ima svoju priču i tradiciju koju ljudi vrijedno prenose u stvarnost prema pričama svojih djedova i baka, ne dajući im da potonu u zaborav. Baranja nudi izvrsnu gastro ponudu, tradiciju i vinarije. U ovom vinarskom kraju svatko može pronaći nešto za sebe – gastronomsku ponudu i najfinija vina, uz adrenalinske izlete ili mir i odmor. Na tim osnovama gradi se brand koji tek treba pronaći mjesto na tržištu Hrvatske i svijeta.
Committee MembersDrago Ružić (committee chairperson)
Branko Matić (committee member)
Antun Šundalić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Economics of Entrepreneurship
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeEntrepreneurship
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-12-03
Parallel keywords (Croatian)kontinentalni turizam turističke manifestacije eno-gastronomska ponuda Baranja - majka vina i gastronomije
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteZa sažetak korišten uvod iz rada, ključne riječi izdvojio knjižničar
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:078210
CommitterGordana Kradijan