Access restricted to higher education institution's students and staff
undergraduate thesis
Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka

Valentina Ćavar (2016)
Metadata
TitleOnline i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka
AuthorValentina Ćavar
Mentor(s)Drago Ružić (thesis advisor)
Abstract
Tradicionalno poslovanje doživljava preobrazbu kroz mobilnu tehnologiju. Poslovni subjekti proširuju svoju ponudu proizvoda i usluga te njihov financijski uspjeh ovisi o marketinškim sposobnostima. Naime, cilj svakog poslovnog subjekta je stvoriti zadovoljne potrošače. U današnjem globaliziranom i tehnološki naprednom svijetu svaka bi tvrtka trebala, neovisno o djelatnosti, ako to već nije učinila, pružiti priliku mobilnim uslugama i iskoračiti u tom smjeru. Izrada aplikacije Osijek – More For You kao i loyalty program koji ona pruža će doprinijeti poslovanju, poboljšati strategiju, povećati profit bez ugrožavanja kvalitete i istaknuti se među konkurentskom masom. Ono što je važno jest to da mobilna aplikacija Osijek – More For You služi kao platforma s koje se posjetiteljima direktno prezentiraju turistički proizvodi i usluge grada Osijeka i okolice. Ovim završnim radom dani su prijedlozi za unaprjeđenje same mobile aplikacije uslugama i mogućnostima koje zahtjeva ciljna skupina kroz kreativne ideje online i offline promociju te se na taj način teži ostvariti cilj - potaknuti ciljanu skupinu na korištenje aplikacije u svojoj svakodnevici. Razvijeni program vjernosti i promocije posjetitelju daje razlog da ponovno posjeti poslovni subjekt, a s druge strane izgrađuju se bolji odnosi s gostima. Aplikacija koja spaja program mobilne aplikacije s promocijom definitivno bi trebala dovesti do stvaranja obostrane dugoročne koristi. U radu je najprije opisan koncept mobilne aplikacije i njezin loyalty program, analizirani su njezini konkurenti te korisnici koji će koristiti istu. Nakon toga opisana je promocija podijeljena na dvije grane- online i offline promociju, koje su potkrijepljene konkretnim primjerima. Slijede poslijekupovne aktivnosti koje se odnose na nagrade te korištenje aplikacije u budućnosti, a na samome kraje nalazi se okvirni financijski plan.
Committee MembersDrago Ružić (committee chairperson)
Zdravko Tolušić (committee member)
Antun Biloš (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-20
Parallel keywords (Croatian)mobilna tehnologija aplikacija Osijek- More For You loyalty program unaprjeđenje mobilne aplikacije online promocija offline promocija
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:303644
CommitterGordana Kradijan