undergraduate thesis
Odnos komunikacije i hijerarhijske razine menadžmenta

Iva Balić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Metadata
TitleOdnos komunikacije i hijerarhijske razine menadžmenta
AuthorIva Balić
Mentor(s)Jerko Glavaš (thesis advisor)
Abstract
Ne postoji segment društvenog života, djelatnosti i profesije u kojoj komunikacija nema određenu važnost. Vještinom komunikacije, pojedinac utječe na obitelj, prijatelje, suradnike, ili poslovne partnere, stoga komunikacija ima ključnu ulogu u stvaranju dojmova o pojedincu ili pak organizaciji. Komunikacija je osnova i preduvjet za uspjeh svih međuljudskih odnosa, bilo privatnih ili poslovnih. Komunikacija je jedan od najvažnijih dijelova poslovanja, organizacije i menadžmenta, i kao takva je bitan čimbenik općeg dojma o organizaciji. Komunikacija, može predstavljati i granicu između uspjeha i neuspjeha. Dosljednost, točnost, urednost, su kvalitete koje doprinose pozitivnom dojmu o osobi ili organizaciji, dok neurednost, nepregledne ili pak netočne informacije, utječu na stvaranje negativnog dojma. U relativno kratkom vremenskom periodu, poslovna komunikacija je doživjela drastične promjene. Primjenom elektronskih sredstava komunikacije, pojednostavio se i ubrzao protok informacija. Kada se govori o poslovnoj komunikaciji, u prvom se redu misli na govor i pisanje, iako se veliki dio poslovne komunikacije odvija kroz neverbalne oblike. Između medija poslovne komunikacije – govora, pisanja, neverbalnih elemenata komunikacije, elektronskih sredstava, gotovo je nemoguće povući granicu budući da se oni kombiniraju i u određenoj mjeri preklapaju. Poslovanje organizacija je temeljeno na komunikaciji između svih članova organizacije i vanjskih suradnika, što svaku od organizacija čine jedinstvenim zbog određenih komunikacijskih odnosa koji se svakodnevno odvijaju u organizaciji. Komunikacija u složenom i dinamičkom poslovnom okruženju zahtijeva razmjenu informacija, znanja i resursa, te izgrađivanje poslovnih odnosa sa poslovnim suradnicima i institucijama.
Committee MembersJerko Glavaš (committee chairperson)
Maja Lamza Maronić (committee member)
Boris Crnković (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za kvanititavne metode i upravljanje
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeFinancial Management
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-20
Parallel keywords (Croatian)komunikacija poslovna komunikacija razine menadžmenta AIESEC
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:538518
CommitterGordana Kradijan