undergraduate thesis
Utjecaj interneta i novih trendova na razvoj turizma

Ivana Jurić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitleUtjecaj interneta i novih trendova na razvoj turizma
AuthorIvana Jurić
Mentor(s)Drago Ružić (thesis advisor)
Abstract
U ovome radu, obrađena je tema utjecaja interneta i novih trendova na razvoj turizma. Nakon što se u uvodu opiše problematika te uvede u temu, a u metodologiji rada dodatno precizira istraživanje i objasne metode istraživanja koje su se koristile tokom pisanja ovog rada, želi se postići rezultat pozitivnog utjecaja interneta i novih trendova na razvoj turizma. Da bi tema bila što bolje obrađena, potrebno je razumjeti pojam turizma, kao i povijest razvoja turizma kroz godine, odnosno razdoblja. Nadovezalo se također na razvoj turizma u Hrvatskoj, kako bi se pobliže pojasnilo, te navelo što je sve bilo potrebno kako bi se naš turizam razvio do današnjeg stanja. Potrebno je razumjeti pogreške u pristupu turizmu, kako bi se moglo razumjeti jesu li internet i novi trendovi uistinu ostavili pozitivan trag na turizmu. Nadalje se pobliže objašnjava utjecaj interneta na razvoj turizma, toĉnije na pojedine sastavnice istoga, kao što su posrednici, kanali distribucije, promocija, komunikacija i ostalo. Potrebno je pratiti i promjene navika korisnika, kao najbitnijih u ovome slučaju, te kako je internet utjecao na njih i na njihove želje i ponašanje. Kada je sve prethodno navedeno pojašnjeno i opisano, promatra se utjecaj novih trendova na razvoj turizma, odnosno kakav su trag na turizam ostavili globalizacija, tehnološko ubrzanje, promjena ponašanja i ostali trendovi. Isti se promatraju i u Hrvatskoj. Navedene trendove je potrebno pratiti te uhvatiti korak s istima kako bi se turizam nastavio razvijati u pozitivnom smjeru, a isto tako potrebno je i neprestano istraživati te predviđati oĉekivanja nekih budućih trendova kako bi se na iste moglo valjano i pravovremeno reagirati.
Committee MembersDrago Ružić (committee chairperson)
Zdravko Tolušić (committee member)
Antun Biloš (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-20
Parallel keywords (Croatian)utjecaj internet turizam razvoj trendovi
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:329786
CommitterGordana Kradijan