undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na poslovanje

Mia Nadovski (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Metadata
TitleUtjecaj društvenih mreža na poslovanje
AuthorMia Nadovski
Mentor(s)Jerko Glavaš (thesis advisor)
Abstract
Danas se svakodnevno spominju društveni mediji, društvene mreže, online marketing i njihov utjecaj na poslovanje. Činjenica je kako se u današnjem poslovnom svijetu sve više tvrtki odnosno pravnih osoba orjentira upravo na društvene medije kao smjer kretanja svojih marketinških aktivnosti. Upravo iz tog razloga iznimno je važno njihovo pravilno razumijevanje kako bi se moglo utvrditi što je to što čini društvene medije toliko popularnima, a također i sve važnijima u poslovanju, o kakvom god da se radilo. Gotovo da nema osobe danas koja ne koristi barem jednu društvenu mrežu ili pak, ne prati neku tvrtku ili brand na njihovoj društvenoj stranici. Stoga je razumijevanje njihovog utjecaja od presudne važnosti za bilo koje poslovanje.
Committee MembersJerko Glavaš (committee chairperson)
Boris Crnković (committee member)
Željko Požega (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za kvanititavne metode i upravljanje
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Economics of Entrepreneurship
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeEntrepreneurship
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-19
Parallel abstract (English)
Today, the daily mentions social media, social networks, online marketing and its impact on business. The fact is that in today's business world, more companies or legal entities landmark just the social media as the direction of their marketing activities. For this reason it is extremely important to their proper understanding in order to determine what it is that makes social media so popular, and also increasingly important in business, of whatever it was. There is hardly a person today who does not use at least one social network or, does not follow a company or brand on their social page. Therefore, the understanding of their impact is crucial for any business.
Parallel keywords (Croatian)društveni mediji društvene mreže marketing poslovanje internet
Parallel keywords (Bulgarian)social media social networks marketing business internet
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:090814
CommitterGordana Kradijan