undergraduate thesis
Marketinške strategije trgovinskog poduzeća

Vedrana Đolić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitleMarketinške strategije trgovinskog poduzeća
AuthorVedrana Đolić
Mentor(s)Davor Dujak (thesis advisor)
Abstract
U ovom završnom radu pisati ću o marketinškim strategijama, točnije njihovom razvoju, definiciji te podjeli. Na samom početku rada razmatra se i metodologija istraživanja. Smatram da ovakvu temu nema smisla pisati ukoliko se prvo ne osvrnemo na metodologiju istraživanja. Temu ću započeti sa misijom, vizijom i ciljevima poduzeća, koji određuju smjer poslovanja poduzeća. To je ono što karakterizira određeno poduzeće te bez toga poduzeće ni ne funkcionira. Marketinške strategije se mogu podijeliti na nekoliko načina; ovisno o pogledu na njih, u ovom radu biti će opisane strategije: s motrišta hijerarhijske razine, s motrišta obuhvata, s motrišta općenitosti – generičke strategije, s motrišta konkurencije, s motrišta životnog ciklusa, s opće tržišnog motrišta. Reći ću ponešto o svakoj od navedenih strategija, nastojati što preciznije opisati o kakvim se tu sve metodama radi te poslije povezati sa stvarnim primjerom. Nakon svega ovoga navedenog slijedi upravo taj stvarni primjer iz prakse a radi se u poduzeću „Konzum d.d.“ Na ovome primjeru ću definirati i primijeniti strategije u uvjetima tržišne konkurencije. Idealno je poduzeće za ovakvu vrstu analize zbog toga što dobro posluje, dovoljno je rašireno u svim dijelovima Hrvatske a pritom na tržištu sa mnogo konkurentskih poduzeća, već godinama održava svoju lidersku poziciju koja barem do sada nije bila ozbiljnije ugrožena. Na samom kraju dolazi rasprava, zaključak te literatura koju sam koristila.
Committee MembersDavor Dujak (committee chairperson)
Helena Štimac (committee member)
Boris Crnković (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeprofessional study commerce
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-23
Parallel keywords (Croatian)marketinške strategije tržišna konkurencija Konzum d.d.
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteZa sažetak korišten uvod iz rada, ključne riječi izdvojio knjižničar
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950
CommitterGordana Kradijan