undergraduate thesis
Uloga društvenih mreža u suvremenim društvenim uvjetima na primjeru manifestacije "Advent u Zagrebu"

Diana Rendulić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Metadata
TitleUloga društvenih mreža u suvremenim društvenim uvjetima na primjeru manifestacije "Advent u Zagrebu"
AuthorDiana Rendulić
Mentor(s)Maja Lamza Maronić (thesis advisor)
Abstract
Predmet ovog završnog rada je uloga društvenih mreža u suvremenim društvenim uvjetima na primjeru manifestacije „Advent u Zagrebu“. Komunikacija je oduvijek bila izuzetno bitna u poslovanju organizacija te su se kroz godine organizacije trudile otkriti načine kako na brz, jednostavan i jeftin način ostvariti komunikaciju s potrošačima. Rješenje su pronašle u Internetu te društvenim mrežama koje su im omogućile brzu, jednostavnu i jeftinu dvosmjernu komunikaciju s potrošačima. Primjer korištenja društvenih mreža u suvremenim društvenim uvjetima je manifestacija „Advent u Zagrebu“ koja je 2016. godine dobila nagradu za najljepšu božićnu destinaciju u Europi. Za dobijanje te prestižne nagrade uvelike su zaslužne društvene mreže Facebook, Instagram, Twitter i YouTube, aplikacija Zagreb Be There te kontinuirane promotivne aktivnosti na istima. Spajajući četiri prethodno navedene društvene mreže postigla se komunikacija o događaju između velikog broja ljudi te je popularnost Adventa uvelike narasla. Završni rad podijeljen je u sedam dijelova. U prvom dijelu objašnjena je važnost informacija i poslovnih informacijskih sustava u poslovanju organizacija. U drugom dijelu prikazana je važnost komunikacije te cjelokupnog komunikacijskog procesa u poslovanju. Potom se u trećem dijelu objašnjava važnost poslovnog komuniciranja unutar i izvan organizacija. U četvrtom dijelu naglasak je stavljen na menadžment u poslovanju te event management. U petom dijelu objašnjen je utjecaj i važnost Interneta u svakodnevnom životu te u poslovnom svijetu. U šestom dijelu prikazana je važnost i utjecaj društvenih mreža u suvremenom poslovanju. U sedmom dijelu pobliže je objašnjen koncept manifestacije „Advent u Zagrebu“ te je prikazan utjecaj društvenih mreža i aplikacije Zagreb Be There na samu organizaciju Adventa u Zagrebu, kao i kakav te koliki utjecaj su iste imale na uspješnost Adventa u Zagrebu.
Committee MembersMaja Lamza Maronić (committee chairperson)
Josip Mesarić (committee member)
Domagoj Karačić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za kvanititavne metode i upravljanje
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-22
Parallel keywords (Croatian)komunikacija poslovanje Internet društvene mreže
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:742906
CommitterGordana Kradijan