Access restricted to higher education institution's students and staff
undergraduate thesis
Važnost komunikacije u direktnoj prodaji

Željka Bagarić (2016)
Metadata
TitleVažnost komunikacije u direktnoj prodaji
AuthorŽeljka Bagarić
Mentor(s)Ljerka Sedlan König (thesis advisor)
Abstract
Ako je 20. stoljeće bilo stoljeće informatizacije, 21. stoljeće je zasigurno stoljeće komunikacije. No, kako uspješno komunicirati? Želimo da nas drugi razumiju, a također želimo razumjeti druge. Komunikacija se odvija svuda: u obitelji, s partnerom, s djecom, s prijateljima, kolegama, poslovnim partnerima, klijentima, kupcima i dr. Sve poslovne namjere i potencijale moguće je realizirati isključivo komunikacijom. Učinkovita i pravovaljana komunikacija efikasno rješava probleme. Slaba komunikacija je izvor međuljudskih sukoba. Komunikacija mora uključivati prijenos i razumijevanje značenja, mora se razumjeti i mora biti dvosmjerna. Komunikacija se koristi za promicanje proizvoda i usluga, odnosnu tu vrstu komunikacije možemo nazvati poslovna komunikacija, što je zapravo i cilj ovog rada bazirati se na važnost komunikacije između prodavača i kupca. Cilj ove komunikacije je razmjena informacija s kupcem, saznanje njihovih potreba i eventualna nezadovoljstva određenim proizvodom ili uslugom. Iako je uvriježeno mišljenje da je segment verbalne komunikacije primarno najvažniji, neverbalna komunikacija prema istraživanjima zauzima jednako važnu, čak i važniju funkciju od verbalne komunikacije. Neverbalna komunikacija zapravo finalizira učinak verbalno izrečenih poruka. Kako bismo malo istražili kakva je komunikacija prodavača s kupcima u Osijeku provedena je anketa „Komunikacija s kupcima na prodajnim mjestima na području Osijek“ i analiza rezultata anketiranja, gdje smo došli do nekih zaključaka i ideja, prijedloga kako poboljšati komunikaciju i podići zadovoljstvo kupaca.
Committee MembersLjerka Sedlan König (committee chairperson)
Julia Perić (committee member)
Anamarija Delić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra interdisciplinarnih kolegija
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Economics of Entrepreneurship
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeEntrepreneurship
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-29
Parallel keywords (Croatian)komunikacija važnost komunikacije verbalna neverbalna
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:137467
CommitterGordana Kradijan