prikaz prve stranice dokumenta Etika i društveno odgovorno poslovanje kao važan čimbenik poslovanja u hrvatskim poduzećima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Etika i društveno odgovorno poslovanje kao važan čimbenik poslovanja u hrvatskim poduzećima
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:048581

Turalija, Borna
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Interdisciplinary Courses

Cite this document

Turalija, B. (2016). Etika i društveno odgovorno poslovanje kao važan čimbenik poslovanja u hrvatskim poduzećima (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048581

Turalija, Borna. "Etika i društveno odgovorno poslovanje kao važan čimbenik poslovanja u hrvatskim poduzećima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048581

Turalija, Borna. "Etika i društveno odgovorno poslovanje kao važan čimbenik poslovanja u hrvatskim poduzećima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048581

Turalija, B. (2016). 'Etika i društveno odgovorno poslovanje kao važan čimbenik poslovanja u hrvatskim poduzećima', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048581

Turalija B. Etika i društveno odgovorno poslovanje kao važan čimbenik poslovanja u hrvatskim poduzećima [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048581

B. Turalija, "Etika i društveno odgovorno poslovanje kao važan čimbenik poslovanja u hrvatskim poduzećima", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048581

Please login to the repository to save this object to your list.