PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. urn:nbn:hr:145:438381
Serdarušić, Hrvojka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek Chair of Management, Organization and Entrepreneurship
Cite this document
Serdarušić, H. (2021). PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
Serdarušić, Hrvojka. "PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
Serdarušić, Hrvojka. "PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
Serdarušić, H. (2021). 'PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
Serdarušić H. PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2023 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
H. Serdarušić, "PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381