undergraduate thesis
Marketing u turizmu

Gordan Kurtović (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Metadata
TitleMarketing u turizmu
AuthorGordan Kurtović
Mentor(s)Zdravko Tolušić (thesis advisor)
Abstract
U ovom je radu, promatrana pozicioniranost marketinga u turizmu. U kontekstu razumijevanja marketinga kao poslovne koncepcije te kao poslovnog i životnog promišljanja, uočava se kako je marketing zahvatio sve sfere gospodarskog i društvenog života. On je naišao na široku primjenu u proizvodnim i uslužnim poslovnim subjektima koji ga koriste u funkciji snažnije tržišne pozicioniranosti. Marketing je naišao i na široku primjenu u turizmu i to unatrag nekoliko desetljeća pri čemu je potrebno reći kako je primjena marketinga u turizmu u zavisnosti od tržišnih trendova koji uvelike utječu na oblikovanje turističke ponude i turističke potražnje. Suočavajući se sa sve intenzivnijom konkurencijom, poglavito u turističkom sektoru, sve je veći broj onih koji koristeći se marketinškim alatima nastoje ostvariti sinergijski odnos s ciljanim tržišnim segmentom te ga privući i zadržati. Svi oni koji djeluju u turističkoj destinaciji, moraju biti svjesni potencijala primjene marketinga u turizmu, te isti kao takav moraju primjenjivati ukoliko žele ostvariti veći udio na turističkom tržištu koje obilježava snažna konkurencija. Obzirom na ulogu koju turizam ima u hrvatskom gospodarskom sustavu, primjena marketinga u kontekstu njegovog razvoja, relativno je slabo obrađena, a o čemu svjedoči i manjak predmetne literature.
Committee MembersZdravko Tolušić (committee chairperson)
Branko Matić (committee member)
Hrvoje Serdarušić (committee member)
GranterJosip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Lower level organizational unitsChair of Marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeprofessional study commerce
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-22
Parallel keywords (Croatian)marketing uslužne djelatnosti turizma marketing u turizmu marketinške aktivnosti u turizmu
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:213808
CommitterGordana Kradijan