Nikšić, A. (2017). PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
Nikšić, Andreja. "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
Nikšić, Andreja. "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
Nikšić, A. (2017). 'PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 03 October 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
Nikšić A. PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2023 October 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
A. Nikšić, "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360