undergraduate thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl

Marija Klanac (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Metadata
TitleUtjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl
AuthorMarija Klanac
Mentor(s)Maja Lamza Maronić (thesis advisor)
Abstract
U ovom je radu promatrano društveno odgovorno poslovanje i njegov utjecaj na uspješnost poslovanja suvremenih poslovnih subjekata u kontekstu ostvarivanja konkurentske prednosti. Društveno odgovorno poslovanje, dobrovoljna je praksa svakog poslovnog subjekta koji želi ostvariti konkurentsku prednost u suvremenim uvjetima poslovanja. Društveno odgovorno poslovanje, nije zakonodavno regulirano niti je poslodavcima nametnuto. Ono je instrument kojim se poslovni subjekti koriste u funkciji ostvarivanja sinergijskog odnosa sa svim interesno – utjecajnim sudionicima, a koje je od krucijalne važnosti za njihovo poslovanje. Društveno odgovorno poslovanje u funkciji je napredovanja cjelokupnog društva, a ne samo poslovnog subjekta kao jedinke. Ova je tema promatrana na primjeru poslovnog subjekta Lidl koji na području Republike Hrvatske posluje i društveno odgovorno djeluje već deset godina. Poslovni subjekt na kojemu je promatrana problematika društveno odgovornog poslovanja specifičan je, jer se kod njega nalaze svi elementi društvene odgovornosti. Naime, promatrani poslovni subjekt se društveno odgovorno ponaša i prema svojim zaposlenicima i prema lokalnim zajednicama u kojima isti djeluje, ali i prema okolišu. Stoga, nesumnjivo je kako primjena koncepta društveno odgovorno poslovanja, rezultira ostvarivanjem konkurentske prednosti za promatranog poslovnog subjekta.
Committee MembersMaja Lamza Maronić (committee chairperson)
Jerko Glavaš (committee member)
Željko Požega (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za kvanititavne metode i upravljanje
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Economics of Entrepreneurship
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-21
Parallel keywords (Croatian)društveno odgovorno poslovanje koristi povijest konkurentska prednost Lidl
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426
CommitterGordana Kradijan