Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketing na internetu

Saša Šuvakov (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Metadata
TitleMarketing na internetu
AuthorSaša Šuvakov
Mentor(s)Branimir Dukić (thesis advisor)
Abstract
Informacija je ključan čimbenik odlučivanja. Kako bi potrošači mogli odlučivati o potrošnji potrebne su im informacije o proizvodima. Isto tako poslovnim subjektima potrebne su informacije o potrebama potrošača. Kako marketing ima u fokusu zadovoljavanje potreba potrošača, marketing možemo promatrati kao informacijsko-komunikacijski proces. Fizički se marketing može promatrati kao diskontinuirani proces jer se informacije prikupljaju povremeno kroz istraživanje tržišta. Također, fizička je promocija jednosmjeran proces koji teče od proizvođača prema potrošaču. Za razliku od fizičkog marketinga, kada se marketing koristi Internetom, tada su marketinška istraživanja kontinuirani proces. U tom smislu se i klasična promocija oglašavanjem transformira u komuniciranje s tržištem, odnosno u dvosmjerni komunikacijski proces razmjene informacija između proizvođača i potrošača. U takvim je uvjetima moguća proizvodnja za poznatog potrošača, odnosno proizvodnja „po mjeri“. Kako u svim sferama tako i turizmu marketing je od posebnog značaja. Kako je turizam u Republici Hrvatskoj važna gospodarska djelatnost kontinuirano ju je potrebno unaprjeđivati. Suvremeni gost sve je više vezan za Internet. Zbog toga je bitno istraživati i definirati modele upotrebe Internet-marketinga u svrhu razvijanja odnosa s gostima, te kroz to i razvijanje turističkog proizvoda. Provedeno je istraživanje anketiranjem ukazalo na značaj Internet marketinga. Uz pomoć najznačajnijeg pretraživačkog servisa na Internetu, točnije Google-a, sagledani su podatci koje Google posjeduje o stanju turizma, koji prikazuju Republiku Hrvatsku u odnosu na ostatak zemalja iz regije. Također, istraženo je i ponašanje potrošača u bitnim emitivnim tržištima Zapadne Europe, te njihova područja interesa. Konačno sagledana su izvješća Google-ovih alata koji omogućuju isplativost oglašavanja putem Google AdWords-a u zemljama iz bližeg, ali i daljeg okruženja. Provedeno istraživanje ukazuje na važnost internetskog marketinga turističkog proizvoda Republike Hrvatske, te predstavlja mali korak u istraživanju ovog dinamičkog područja marketinškog djelovanja. Provedeno je istraživanje dobra osnova za daljnja istraživanja Internet-marketinga u turizmu.
Committee MembersBranimir Dukić (committee chairperson)
Josip Mesarić (committee member)
Dubravka Pekanov Starčević (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za kvanititavne metode i upravljanje
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness economy; specializations in: Business Informatics
Study specializationBusiness Informatics
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-30
Parallel keywords (Croatian)marketing internetski marketing turizam ponašanje potrošača Google alati
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:592731
CommitterGordana Kradijan