Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Piskrec, M. (2021). Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, M. (2021). 'Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 26 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec M. Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2023 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
M. Piskrec, "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417