Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu
Završni rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:986453
Vidaković, Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Vidaković, M. (2020). Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453
Vidaković, Marija. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453
Vidaković, Marija. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453
Vidaković, M. (2020). 'Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 12 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453
Vidaković M. Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 October 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453
M. Vidaković, "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453