Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:925828
Hampshire, Tea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Hampshire, T. (2020). Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
Hampshire, T. (2020). 'Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
Hampshire T. Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
T. Hampshire, "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828