Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Brand

Mateja Vidić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Metadata
TitleBrand
AuthorMateja Vidić
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
Kada je o proizvodima ili uslugama riječ, odavna su pojedinci svoje odluke donosili na osnovu njihova branda, odnosno imena ili imidža. Brand je ono po čemu je neki proizvod drugačiji od ostalih, točnije uz njega se veže cjelokupno poimanje tvrtke kao takve, dok pojedinci na temelju ovih informacija najčešće i donose odluku hoće li kupiti određeni proizvod ili pak, neće. Jednako tako, nije samo imidž proizvoda stavka koja je odlučujuća za potencijalnu kupovinu, već je ovdje mnoštvo faktora, koji će se detaljnije pojasniti u daljnjem tekstu rada, kao što su primjerice psihološki faktori, ili pak, dojam koji dotična tvrtka ostavlja u globalu. Osim toga, vrlo je važno definirati i glavne pogreške koje se događaju prilikom brandiranja nekog proizvoda, kako bi ih se na vrijeme moglo spriječiti i izbjeći moguću katastrofu koja može biti kobna, ne samo za dotični proizvod, već za čitavu tvrtku.
Committee MembersMane Medić (committee chairperson)
Dražen Ćućić (committee member)
Blaženka Hadrović Zekić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-27
Parallel abstract (English)
When the products or services concerned, long individuals have their decisions made based on their brand or name or image. Brand is what a product is different from other, more precisely it is associated with the overall perception of the company as such, while individuals on the basis of this information the most common and decide whether to buy a particular product, or will not. Similarly, not only the image of the product item that is decisive for the potential purchase, but here a multitude of factors, which will be further explained hereinafter work.
Parallel keywords (Croatian)brand životni ciklus brandiranje robna marka superbrand
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:723016
CommitterGordana Kradijan