Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:356629
Mikić, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Mikić, I. (2019). Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629
Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629
Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629
Mikić, I. (2019). 'Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 03 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629
Mikić I. Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629
I. Mikić, "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629