Koncept relevantnih informacija za donošenje odluke kod uvođenja novog proizvoda
Završni rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:665262
Stubičar, Donatela
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek Chair of Quantitative Methods and Informatics
Cite this document
Stubičar, D. (2019). Koncept relevantnih informacija za donošenje odluke kod uvođenja novog proizvoda : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:665262
Stubičar, Donatela. "Koncept relevantnih informacija za donošenje odluke kod uvođenja novog proizvoda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:665262
Stubičar, Donatela. "Koncept relevantnih informacija za donošenje odluke kod uvođenja novog proizvoda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:665262
Stubičar, D. (2019). 'Koncept relevantnih informacija za donošenje odluke kod uvođenja novog proizvoda : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 30 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:665262
Stubičar D. Koncept relevantnih informacija za donošenje odluke kod uvođenja novog proizvoda : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2023 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:665262
D. Stubičar, "Koncept relevantnih informacija za donošenje odluke kod uvođenja novog proizvoda : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:665262