master's thesis
Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:873018

Katava, Tina Kristina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Katava, T. K. (2019). Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Katava, Tina Kristina. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Katava, Tina Kristina. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Katava, T. K. (2019). 'Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Katava TK. Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

T. K. Katava, "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Please login to the repository to save this object to your list.