Access restricted to higher education institution's students and staff
undergraduate thesis
Marketinški potencijal Instagrama

Emil Erić (2016)
Metadata
TitleMarketinški potencijal Instagrama
AuthorEmil Erić
Mentor(s)Antun Biloš (thesis advisor)
Abstract
Web 2.0 je trend u kojem se sve zasniva na porastu kolektivne inteligencije i dodane vrijednosti za digitalno prisutne korisnike koji su uključeni u dinamičan proces kreiranja, ali isto tako i dijeljenja informacija. Osnovne sastavnice koje ujedno imaju glavna obilježja Web 2.0 su društvene mreže, društveno označavanje (social bookmarking), blogovi, RSS, podcast, forumi. Današnje vrijeme je obilježeno primjenom suvremenih tehnologija, a jedan novi oblik koji je razvijen za digitalno povezivanje ljudi su društvene mreže. Podaci potvrđuju kako danas preko sto milijuna ljudi koristi društvene mreže. Osim za druženje, društvene mreže se mogu koristiti i u poslovne svrhe, marketinške aktivnosti i promociju. Među istaknutijim društvenim mrežama svakako su: Facebook, Twitter, Tumblr, Instagram, Pinterest, Google Plus i Linkedin. Lider među društvenim mrežama je Facebook, a posljednje godine obilježene su s nekoliko novih aktera na sceni globalnih društvenih mreža sa značajnim rastom popularnosti. U posljednjih nekoliko godina Instagram bilježi sve veći broj korisnika što je uvelike utjecalo na činjenicu da se fotografije mogu sada jednostavnije i brže objaviti, a uz to fotografije su vrlo kvalitetne. Recentne marketinške aktivnosti velikog broja poslovnih subjekata uvelike se oslanjaju na digitalnu tehnologiju i internetsku mrežu, a značajni udio tog spleta čine aktivnosti na društvenim mrežama.
Committee MembersAntun Biloš (committee chairperson)
Mirna Leko Šimić (committee member)
Davorin Turkalj (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-08-31
Parallel keywords (Croatian)Web 2.0 nove tehnologije društvena mreža Instagram
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543820
CommitterGordana Kradijan