prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić, Antonela
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Blatančić, A. (2020). Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić, Antonela. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić, Antonela. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić, A. (2020). 'Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 21 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

Blatančić A. Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2023 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

A. Blatančić, "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:781934

Please login to the repository to save this object to your list.