Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Značaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka

Tin Pandurić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitleZnačaj marketinga sadržaja u poslovnoj uporabi Facebooka
AuthorTin Pandurić
Mentor(s)Antun Biloš (thesis advisor)
Abstract
Sve više poslovnih subjekata pokušava doći do svojih potencijalnih kupaca i korisnika poslovnom uporabom Facebooka. Po „prvi puta“ poslovni subjekti mogu komunicirati sa svojim klijentima, kupcima te korisnicima potpuno izravno. Marketing sadržaja pomaže poslovnim subjektima da što bolje povežu svoju ciljnu skupinu te tako ostvare lojalnost grupe kupaca koja će u konačnici kupiti uslugu ili proizvod. Sadržaj bi trebao biti izravan odraz marke, relevantan za ciljnu publiku te mora u potpunosti pomoći u ostvarivanju određenih poslovnih ciljeva poduzeća. Odgovor na pitanje koji će poslovni subjekt bolje privući ciljnu skupinu te pružiti dodatnu vrijednost, prodaju te publicitet, leži u boljem i učinkovitijem marketingu sadržaja koji će specijalizirana agencija ili poslovni subjekt isporučiti krajnjem korisniku. Za razliku od tradicionalnog marketinga, marketing sadržaja nije taktika izravne prodaje, već je dvosmjerna komunikacija između poslovnog subjekta i njegove ciljne grupe. Kao društvene mreže i odnosi s javnošću, marketing sadržaja nije dizajniran da direktno prodaje određenu uslugu ili proizvod, međutim, može imati vrlo snažan utjecaj na svijest o marki te može biti vrlo učinkovit u pozicioniranju tvrtke kao stručnjaka u svom području. Prema tome, marketing sadržaja možemo smatrati taktikom i strategijom određenog poslovnog subjekta kako bi u konačnici ostvario prodaju, ali ne i direktnim putem kao neke od tradicionalnih marketinških tehnika. Marketing sadržaja za razliku od klasičnih marketinških aktivnosti u prvi plan stavlja korisnika te shvaća da je ispunjavanje specifičnih potreba korisnika prvi i najvažniji zadatak svake tvrtke. Prosječni će konzument oglasu pored kojeg prođe na ulici te TV ili radijskom oglasu pridavati najmanje pažnje, dok će ga marketing sadržaja zainteresirati i privući njegovu pozornost.
Committee MembersAntun Biloš (committee chairperson)
Mirna Leko Šimić (committee member)
Davorin Turkalj (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-08
Parallel keywords (Croatian)marketing sadržaja Facebook kalendar sadržaja povjerenje potrošača u marku marka u digitalnom okruženju
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:325551
CommitterGordana Kradijan