prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Burjan, Đ. (2019). Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đ. (2019). 'Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 16 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan Đ. Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Đ. Burjan, "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Please login to the repository to save this object to your list.