Pakšec, Z. (2019). Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Pakšec, Zoran. "Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Pakšec, Zoran. "Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Pakšec, Z. (2019). 'Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 26 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Pakšec Z. Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2023 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Z. Pakšec, "Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421