Šljivac, M. (2019). Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493
Šljivac, Mislav. "Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493
Šljivac, Mislav. "Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493
Šljivac, M. (2019). 'Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 31 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493
Šljivac M. Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2023 March 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493
M. Šljivac, "Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493