Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije

Jasminka Martinović (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Metadata
TitleOrganizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije
AuthorJasminka Martinović
Mentor(s)Zdravko Tolušić (thesis advisor)
Abstract
Kao i u svakom procesu tako i u procesu marketinških aktivnosti potreban je redoslijed izvršavanja zadataka. Prvi proces započinje planiranjem, no kako su turističke destinacije već godinama kao takve prisutne na tržištu Osječko-baranjske županije, ovaj diplomski rad započet će procesom organizacije. Na proces organizacije marketinga nastavljat će se primjena, te kontroliranje marketinških aktivnosti kao završna faza. Nakon determinacije svake od faza procesa marketinških aktivnosti, zasebnu cjelinu Rada činit će osvrt na marketing u turizmu kako bi bila jasna povezanost svih procesa sa turističkim destinacijama na kojima se temelji diplomski rad. Nositelji turističke ponude u navedenoj županiji biti će prikazani kroz trenutnu pozicioniranost sa malim osvrtom na početke osnivanja istih destinacija, te naravno sa prikazom planova budućeg razvoja. Turistička ponuda Osječko-baranjske županiji biti će razvrstana po kategorijama kako bi se mogla usporediti atraktivnosti pojedine destinacije, kroz njezina obilježja i broj posjetitelja u promatranom razdoblju od sedam godina. Anketom provedenom na postojećim i potencijalnim posjetiteljima navedenih destinacija dobiti će se feedback o uspješnosti funkcija organiziranja, primjene i kontrole aktivnosti u odabranim destinacijama.
Keywordsorganization implementation control turist offer efficiency
Committee MembersZdravko Tolušić (committee chairperson)
Josipa Mijoč (committee member)
Domagoj Karačić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-07-11
Parallel abstract (English)
Like in every process also in market acitvity process requires the order of performing tasks. Planning is the first process but in this final work we started with organization. This is because turistical attraction ale already here with long tradition in Osječko-baranjska county. Process of implementation follow the process of marketing activities. After determination every phase of marceting activity comes a separate unit Marceting in Tourism to explain the link between tourist destinations and theory. Carriers of the tourism offer will be presented throught the currently positioning, previous position and the future development goals. Tourist offer in Osječko-Baranjska county will be classified by categories to compare the attractiveness of each destination, throught their characteristics and the number of visitors throught the period of seven years. Survey conducted on existing and future visitors mentioned destination will get feedback on the performnace of organizing, the implementation and control.
Parallel keywords (Croatian)organizacija provedba kontrola turistička ponuda efikasnost
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
CommitterDalija Vetengl