prikaz prve stranice dokumenta Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, Jasminka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Martinović, J. (2016). Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, J. (2016). 'Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović J. Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

J. Martinović, "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Please login to the repository to save this object to your list.