Levanić, M. (2018). Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
Levanić, M. (2018). 'Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
Levanić M. Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2023 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
M. Levanić, "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705