prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bogovac, D. (2018). Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan. "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan. "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, D. (2018). 'Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac D. Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2023 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

D. Bogovac, "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Please login to the repository to save this object to your list.