Sendić, K. (2018). Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
Sendić, Kristina. "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
Sendić, K. (2018). 'Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 10 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
Sendić K. Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397
K. Sendić, "Upravljanje marketingom na tržištu krajnje potrošnje u automobilskoj industriji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002397