Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini

Kazimir Bogdan (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitleOsobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini
AuthorKazimir Bogdan
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
Ponašanje potrošača je proces donošenja odluke i djelovanja pojedinih potrošača prilikom kupovanja i korištenja proizvoda. Svaki pojedini potrošač je jedinstven i kao takav ponaša se drugačije. Proučavanjem ponašanja potrošača želi se saznati zašto se potrošači ponašaju prilikom kupnje tako kako se ponašaju i kako mi možemo utjecati na njih da kupe upravo naš proizvod. S obzirom na veliku konkurenciju koju je izazvala globalizacija, tvrtke se moraju prilagođavati raznim ukusima potrošača, odnosno moraju razmišljati na isti način kao i potrošači. S druge strane, potrošači su danas sve svjesniji svojih prava te mogućnosti i različitosti proizvoda i zato ih je sve teže pridobiti. Stoga možemo zaključiti kako je temeljna funkcija marketinga upravo praćenje i istraživanje potreba i želja potrošača, te usklađivanje proizvoda u skladu sa željama. Jedan od temeljnih zadataka marketinga je uskladiti sve elemente marketinškog spleta na način da se omogući postizanje zadovoljstva potrošača, te nadvlada konkurencija. U ovom radu će se opisati utjecaji koji su odgovorni za ponašanje potrošača prilikom kupovine i kako se na njih može utjecati.
Committee MembersDrago Ružić (committee chairperson)
Mane Medić (committee member)
Zdravko Tolušić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeprofessional study commerce
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-07-12
Parallel keywords (Croatian)ponašanje potrošača postizanje zadovoljstva potrošača
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteZa sažetak korišten uvod iz rada, ključne riječi izdvojio knjižničar
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514
CommitterGordana Kradijan