undergraduate thesis
The role of social networks in sufficient business conditions on example of business subject„24sata“

Ante Pezer (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics
Cite this document...

Pezer, A. (2018). Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata" (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

Pezer, Ante. "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

Pezer, Ante. "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

Pezer, A. (2018). 'Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 16 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

Pezer A. Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata" [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2019 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

A. Pezer, "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359