Pezer, A. (2018). Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata" (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
Pezer, Ante. "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
Pezer, Ante. "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
Pezer, A. (2018). 'Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 09 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
Pezer A. Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata" [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
A. Pezer, "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359