prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:509359

Pezer, Ante
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Pezer, A. (2018). Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata" (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

Pezer, Ante. "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

Pezer, Ante. "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

Pezer, A. (2018). 'Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 09 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

Pezer A. Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata" [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

A. Pezer, "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359

Please login to the repository to save this object to your list.