professional thesis
Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane

Adrian Kužnini (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document...

Kužnini, A. (2016). Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

Kužnini, Adrian. "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

Kužnini, Adrian. "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

Kužnini, A. (2016). 'Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

Kužnini A. Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365

A. Kužnini, "Društvene mreže i njihova uloga prilikom promocije proizvoda sportske suplementacije i zdrave prehrane", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:043365