Yousri, H. (2018). Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
Yousri, H. (2018). 'Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
Yousri H. Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 October 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
H. Yousri, "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023