master's thesis
Motiviranje, upravljanje i kultura u suvremenom poslovnom okruženju na primjeru poduzeća Multinorm d.o.o.

Hrvoje Đurić (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Metadata
TitleMotiviranje, upravljanje i kultura u suvremenom poslovnom okruženju na primjeru poduzeća Multinorm d.o.o.
AuthorHrvoje Đurić
Mentor(s)Aleksandar Erceg (thesis advisor)
Abstract
Jedna od ključnih čimbenika za upravljanje ljudskim potencijalima je motiviranje zaposlenika. Kako motivirati djelatnike i na taj način pridonijeti boljem, te kvalitetnijem funkcioniranju poduzeća, ključno je pitanje svake organizacije. Suvremeni poslovni zahtjevi stavljaju pred poduzeće velike izazove, ti izazovi zahtijevaju od poduzeća da stvori pozitivnu radnu atmosferu, nagrade za najbolje, poticaje za one malo lošije, odn. kulturu koja će biti okružena jednim pozitivnim i radnim okruženjem. Trendovi u upravljanju ljudskim resursima u Hrvatskoj slijede globalne trendove."Kompanije više nego ikada osjećaju potrebu za prilagodbom i drugačijim pristupom svojem najvrijednijem resursu. Unatoč nepovoljnim ekonomskim prilikama koje ostavljaju vrlo malo prostora ulaganju u interne snage, ipak je primjetan pozitivan trend u razumijevaju važnosti strukturiranja pristupa ljudskim resursima prilagođenog novim kretanjima na tom području i zahtjevima generacije milenijalaca.“ (Lider,Globalni trendovi u upravljanju ljudskim resursima, 2014). „Organizacijska kultura je jedna od najsnažnijih i najstabilnijih sila koja djeluje u organizaciji.“(Brčić,2002:1048). Male promjene u ponašanju i pristupu radu mogu značajno pridonijeti rastu ili padu u produktivnosti poslovanje organizacije. Fokus na rezultat treba biti usmjeren, ali on nije moguć bez ljudi koji te rezultate trebaju postići, te fokus mora biti na ljudima kako bi to ispunili. Većina današnjih kompanija je usmjerena samo na rezultat, a usmjerenost samo na rezultat je uzrok najvećeg nezadovoljstva među zaposlenicima. Menadžeri moraju napraviti pozitivnu kulturu i klimu kako bi bili ispunjeni željeni poslovni zahtjevi. Sve dok ne bude takve organizacije neće dobro poslovati, jer tržište rada je otvoreno za cijeli svijet te današnji zaposlenici vrlo lako mogu preći u bolju kompaniju koja posluje u nekoj od europskih metropola. Predmet ovog diplomskog rada je fokus na motiviranje, upravljanje i kulturu u suvremenom okruženju koja stavlja velike zahtjeve pred organizaciju. Cilj je navedeno prikazati u teoretskom i praktičnom dijelu, opisati kako se motiviranje, upravljanje i kultura prožimaju kroz jedan poslovni sustav. Poduzeće koje je korišteno za primjer u radu je Nexsus d.o.o. iz Cerne.
Committee MembersAleksandar Erceg (committee chairperson)
Sunčica Oberman Peterka (committee member)
Anamarija Delić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Economics of Entrepreneurship
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeEntrepreneurship
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-10-30
Parallel keywords (Croatian)menadžment motivacija kultura globalni trendovi ljudski potencijali
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteZa sažetak korišten uvod iz rada, ključne riječi izdvojio knjižničar
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:775948
Committerjasminka mihaljevic