Access restricted to higher education institution's students and staff
undergraduate thesis
Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA

Antonela Oužecky (2016)
Metadata
TitleAnaliza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA
AuthorAntonela Oužecky
Mentor(s)Antun Biloš (thesis advisor)
Abstract
Pojava interneta potaknula je poslovne subjekte na prilagođavanje novom poslovnom okruženju, primjenom posve nove koncepcije e-marketinga. E-marketing obuhvaća provedbu različitih marketinških aktivnosti korištenjem najnovijih informacijsko-komunikacijskih tehnologija, a najvećoj mjeri interneta. Svakodnevnom upotrebom web-sjedišta, društvenih mreža, e-pošte i mobilnih aplikacija poslovni subjekti nastoje zadovoljiti želje i potrebe potrošača, ali i svoje potrebe, najčešće u vidu profita. Gotovo svaki poslovni subjekt danas ima primarnu internetsku lokaciju odnosno svoje web-sjedište. Web-sjedištem nastoje se informirati ciljne skupine, prikupiti povratne informacije te poboljšati prodaja, promocija i komunikacija. Društvene mreže imaju snažan utjecaj na poslovnu komunikaciju i ostvarivanje ciljeva. Kreiranjem poslovnih profila na društvenim mrežama tvrtke se žele približiti krajnjim potrošačima, poboljšati svoju prepoznatljivost i izgraditi vrijednost marke. Pametni mobilni telefoni postali su dio svakodnevnice. Ljudi su danas izloženi s više ekrana te su istovremeno i desktop i mobilni korisnici. Popularne mobilne aplikacije koriste se za komunikaciju, informiranje korisnika i kao kanal za oglašavanje. IKEA je poznata tvrtka koja je prepoznala koliko je danas važna prisutnost na internetu. Uspješno poslovanje rezultat je dobro razvijenih strategija vodstva niskim cijenama proizvoda, promocije i razvoja tržišta. Vrlo je jaka na području marketinga sadržaja odnosno zagovornik je viralnog marketinga. Web-sjedište je mjesto na kojem korisnici pronalaze sve potrebne informacije, a posjetilo ga je više od 1,9 milijardi korisnika u protekloj godini. IKEA-a je prisutna na poznatim društvenim mrežama Facebooku, YouTubeu, Twitteru, Pinterestu i Instagramu na kojima ima veliki broj i angažman fanova diljem svijeta. Razvijanjem mobilnih aplikacija korisnicama se omogućuje veća informiranost i interakcija. IKEA kreiranjem kvalitetnog sadržaja korisnicima daje podršku, inspiraciju i ideje za bolji i kvalitetniji život.
Committee MembersAntun Biloš (committee chairperson)
Davorin Turkalj (committee member)
Drago Ružić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-06-28
Parallel keywords (Croatian)web-sjedište društvene mreže e-pošta mobilne aplikacije marketing sadržaja IKEA
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221702
CommitterGordana Kradijan