Warning message

This object is not active. Metadata may not display correctly.
professional thesis
Percepcija privatnih marki prehrambenih proizvoda kod visokoobrazovane populacije s područja grada Zagreba
Details
TitlePercepcija privatnih marki prehrambenih proizvoda kod visokoobrazovane populacije s područja grada Zagreba
AbstractPrivatne marke su marke koje su u vlasništvu trgovaca koji angažiraju proizvođače za proizvodnju proizvoda, no svu odgovornost vezanu za proizvod snosi vlasnik, kao i brigu o daljnjem razvoju proizvoda. Privatne marke prisutne su na tržištu od 19. stoljeća, a uloga i važnost privatnih marki mijenjala se tijekom godina. Na hrvatskom tržištu privatne marke prisutne su od kraja devedesetih godina prošlog stoljeća. Snaga privatnih marki postaje sve jača, i na svjetskom i na hrvatskom tržištu, s obzirom na to da privatne marke zauzimaju znatne tržišne udjele te su postale ozbiljna konkurencija markama proizvođača. Trgovci sve više ulažu u privatne marke te se trude pozicionirati ih kao kvalitetne marke, samim time, kao posljedica napora trgovaca, dolazi do promjene percepcije potrošača o privatnim markama. Svrha je ovog rada istražiti percepciju privatnih marki prehrambenih proizvoda kod visokoobrazovane populacije s područja grada Zagreba. Rezultati istraživanja pokazuju da visokoobrazovana populacija s područja grada Zagreba ima uglavnom pozitivnu percepciju privatnih marki prehrambenih proizvoda. Privatne marke prehrambenih proizvoda percipiraju kvalitetnim proizvodima, zadovoljni su omjerom kvalitete i cijene, stvorili su lojalnost prema privatnim markama u koje su stekli povjerenje, dok njihovu ambalažu ne percipiraju privlačnom. Rezultati istraživanja mogu koristiti marketinškim stručnjacima, znanstvenicima i menadžerima u području upravljanja markama.
Subjectsprivatne marke, percepcija, prehrambeni proizvodi, visokoobrazovana populacija, grad Zagreb, private labels, perception, food products, highly educated population, the city of Zagreb, DRUŠTVENE ZNANOSTI

The object has been removed.