Hegeduš, D. (2018). Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515
Hegeduš, Dario. "Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515
Hegeduš, Dario. "Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515
Hegeduš, D. (2018). 'Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 04 October 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515
Hegeduš D. Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2023 October 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515
D. Hegeduš, "Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515