prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Epert Hećimović, A. (2016). Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, Anita. "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović, A. (2016). 'Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Epert Hećimović A. Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2023 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

A. Epert Hećimović, "Utjecaj digitalnih medija na ponašanje potrošaća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:352107

Please login to the repository to save this object to your list.