Skip to main content
Home
About repository
Contact
Instructions and manuals
Hrvatski
RUNIOS
Repository of Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
By repositories
All documents
More...
Advanced search
Upload
Search Term
this repository
all repositories in DABAR
Warning message
This object is not active. Metadata may not display correctly.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/efos:4307
professional thesis
Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj
Details
Title
Marketinške funkcije društvenih mreža na primjeru banaka u Republici Hrvatskoj
Abstract
Digitalno doba nameće brzinu i dostupnost informacije kao imperativ. Prisutnost na društvenim mrežama postala je nezaobilazna jer "ako nisi online, ne postojiš". Društvene mreže nude više mogućnosti koje banke mogu koristiti kao direktan kanal komunikacije, korisničku službu te znatno jeftinije oglašavanje nego putem tradicionalnih medija. Komentari i upiti korisnika čine vrijednu povratnu informaciju, a pravovremeno odgovaranje i ažurne informacije jačaju povjerenje kod korisnika. Zanimljivo je da korisnici misle da je bankama mjesto na društvenim mrežama, ali ne znaju je li njihova banka online i nije im to važno pri odabiru banke. Predmet istraživanja je prisutnost i djelovanje vodećih banaka u Hrvatskoj na društvenim mrežama, odnosno kako i u kojoj mjeri banke koriste društvene mreže u marketinške svrhe. Cilj istraživanja je otkriti razloge zašto banke koriste društvene mreže i kakav utjecaj imaju na korisnike. Provedeno je istraživanje anketnim upitnikom na 100 ispitanika i dobivenim rezultatima potvrđene su sve pretpostavljene hipoteze. Ispravnom strategijom na društvenim mrežama banke imaju mogućnost utjecati na izgradnju imidža, lojalnost i širenje svijesti o banci. Klijente prvenstveno treba privući kvalitetom usluge i odgovarajućim proizvodom u stvarnosti, da bi ga zanimljivim sadržajem privukli i virtualno. Zaključak je da banke u Hrvatskoj nedovoljno koriste društvene mreže u marketinške svrhe, no bankarske usluge su neizbježne, neovisno o aktivnosti banke na društvenim mrežama.
Subjects
DRUŠTVENE ZNANOSTI, društvene mreže, marketing, bankarstvo, Internet, social networks, marketing, banking, Internet
Request a copy
of the document
The object has been removed.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/efos:4307