master's thesis
CREATING NEW MARKETS AND INCREASING DEMAND BY INTRODUCING A BLUE OCEAN STRATEGY INTO A COMPANY

Andrija Škobić (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document...

Škobić, A. (2018). Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868

Škobić, Andrija. "Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868

Škobić, Andrija. "Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868

Škobić, A. (2018). 'Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 18 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868

Škobić A. Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2019 February 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868

A. Škobić, "Stvaranje novih tržišta i povećanje potražnje uvođenjem strategije plavog oceana u poduzeće", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579868