Access restricted to higher education institution's students and staff
master's thesis
Novi gerilski mediji

Marko Lucić (2016)
Metadata
TitleNovi gerilski mediji
AuthorMarko Lucić
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
U ovom radu obrađena je tema novi gerilski mediji tj. tkz. gerilski marketing. Za početak je u glavnim crtama pojašnjena razlika između klasičnog i gerila marketinga, a potom ukratko rečeno o tajnama te metodama i taktikama gerilskog marketinga. Potom je rečeno nešto više o marketingu u e – medijima koji je detaljnije obrađen govoreći o sastavljanju popisa, blogovima, podcast i nanocastingu, o E-mailovima i E- knjigama, internetskim stranicama i pretplatničkim stranicama, teleseminarima, webinarima i o RSS-u. Zatim je u radu govoreno o infomedijskom marketingu. U ovom dijelu objašnjena je uloga besplatnog savjetovanja, besplatnih seminara, besplatne demonstracije, marketingu na zabavama, o informativnim biltenima, e-časopisima, kolumnama te člancima i sl. U nastavku rad govori o marketingu posredstvom humanih medija u kojem je detaljnije objašnjeno ponašanje sa kupcima, pristup te način odijevanja i sl. koje je također značajni čimbenik u marketingu. Na kraju je istaknuta važnost nemedijskog marketinga te je pojašnjena njegova vrijednost kroz usluge, publicitet i odnose s javnošću, sajmove i izložbe, fuzijski marketing, djelovanje u zajednici, naknadni kontakt, usmenu predaju te nagradne igre. Tijekom izrade istraživačkog dijela rada korištena je metodologija anketiranja putem internet upitnika. Cilj rada je upoznavanje raznih mogućnosti koje nam nudi gerilski marketing. Rezultati istraživanja su pokazali prilično standardne odnosno očekivane odgovore te jako malo iznenađujućih odgovora.
Committee MembersMane Medić (committee chairperson)
Branko Matić (committee member)
Dražen Ćućić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeEntrepreneurship
Academic title abbreviationmag.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-05-23
Parallel keywords (Croatian)marketing tradicionalni i gerilski marketing
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:030976
CommitterGordana Kradijan