Pašuld, I. (2017). Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
Pašuld, Ivana. "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
Pašuld, Ivana. "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
Pašuld, I. (2017). 'Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 01 October 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
Pašuld I. Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2023 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
I. Pašuld, "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155