master's thesis
ORGANIZATION AND IMPLEMENTATION OF MARKETING IN TOURIST DESTINATION

Ružica Plasajec (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management
Cite this document...

Plasajec, R. (2017). Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec, R. (2017). 'Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec R. Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

R. Plasajec, "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884