Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
FOREIGN MARKET ENTRY STRATEGIES BASED ON EXAMPLE OF OSJEČKA PIVOVARA ENTERING THE MARKET OF BOSNIA AND HERCEGOVINA

Anja Vajda (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document

Vajda, A. (2017). Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

Vajda, Anja. "Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

Vajda, Anja. "Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

Vajda, A. (2017). 'Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 16 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

Vajda A. Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316

A. Vajda, "Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782316