master's thesis
MARKETING POTENTIAL OF SOCIAL NETWORKS ON THE EXAMPLE OF A FOOTBALL CLUB

Karlo König (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

König, K. (2017). Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, Karlo. "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König, K. (2017). 'Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

König K. Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 July 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003

K. König, "Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:149003