undergraduate thesis
MARKETING EVALUATION OF THE EVENTS AND FESTIVALS IN CONTINENTAL CROATIA

Gabrijela Glavaš (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Glavaš, G. (2017). Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš, G. (2017). 'Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

Glavaš G. Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382

G. Glavaš, "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382