Access restricted to higher education institution's students and staff
undergraduate thesis
Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu

Vjekoslav Šimić (2015)
Metadata
TitleMarketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu
AuthorVjekoslav Šimić
Mentor(s)Marija Ham (thesis advisor)
Abstract
Kultura je među deset najvažnijih motiva zbog kojih turisti posjećuju Republiku Hrvatsku. Kulturna događanja i manifestacije na najlakši način prenose poruku turistima o određenom podneblju i destinaciji. Sve je važniji utjecaj marketinga na rezultate posjećenosti kulturnih događanja. Marketing daje poticaj modernom potrošaču i poziva ga sudjelovanju u određenom kulturnom sadržaju. U radu su razrađeni pojmovi kulture, turističkog tržišta, značenja i obilježja marketinga u turizmu i marketinškog komuniciranja uz primjere nekoliko kulturnih događaja u Republici Hrvatskoj koji su u funkciji turizma. Kao primjeri su navedeni Đakovački vezovi, manifestacija koja ima međunarodni karakter i okuplja izvorne folklorne skupine iz svih dijelova svijeta, Dubrovačke ljetne igre, manifestacija svjetski prepoznata zahvaljujući vrhunskoj izvedbi glumačkog ansambla, te scenskom prostoru iznimne arhitektonske vrijednosti, Špancirfest, kostimirani festival, prijateljske atmosfere, zbog koje se većina posjetitelja uvijek iznova vraća u Varaždin, Riječki karneval, manifestacija kojoj je glavni cilj zabava i promocija Rijeke kao grada kulture i zabave, te Pula film festival, najstariji nacionalni festival na svijetu.
Committee MembersMarija Ham
Helena Štimac
Marina Jeger
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-11-11
Parallel keywords (Croatian)turizam tržište marketing kultura manifestacija
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619
CommitterGordana Kradijan